Nu aveti produse in cos.
Roadsterele moderne au un design generic, un sunet lipsit de autenticitate și dau impresia de artificial. Guerrilla 450 este o declarație de independență față de acest conformism plictisitor. Într-o epocă în care automatizările au atenuat senzațiile, algoritmii au înăbușit imaginația, iar funcționalitățile au înlocuit sufletul – Guerrilla se detașează categoric.
Guerrilla 450 e despre design pur, fără distrageri. Fără ornamente ostentative. Fără materiale plastice inutile. Are o construcție atletică, cu unghiuri perfecte, margini bine definite și „mușchi” exact acolo unde trebuie. E o motocicletă care arată la fel de bine cum se conduce.
Cu motorul Sherpa de 452 cc răcit cu lichid, ce livrează 40 CP și un cuplu maxim de 40 Nm, Royal Enfield Guerrilla 450 este setat să ofere putere în toate regimurile de turație, în orice situație.
Jantele de 17” ale modelului Guerrilla 450 și anvelopele tubeless de 120/70 pe față și 160/60 pe spate, cu un design de profil personalizat, îți oferă control maxim la orice viteză și în orice condiții.
În câteva secunde, treci de la modul Performance la modul Eco, grație unui sistem EMS ultra-performant, care vine cu avantajul suplimentar al creșterii economiei de combustibil.
Guerrilla 450 a fost calibrat de piloți, nu de roboți, pentru a fi utilizat în condițiile vieții cotidiene. Creat pentru fiecare motociclist, la orice nivel de experiență, acesta oferă senzații și agilitate maxime, indiferent de treapta de putere în care te afli. Poziția verticală de condus, înălțimea abordabilă a șezutului și șasiul ultra-receptiv fac din Guerrilla 450 motocicleta perfectă pentru plimbările zilnice, indiferent de circumstanțe – de la aglomerația din oraș la serpentine.
Tip motor | Sherpa, DOHC, monocilindric, 4 timpi, răcire cu lichid |
Capacitate cilindrică | 452 cc |
Raport de compresie | 11.5:1 |
Alezaj și cursă | 84 x 81.5 mm |
Alimentare | Sistem de injecție electronic EFI |
Transmisie | Manuală în 6 trepte |
Transmisie finală | Pe lanț |
Putere maximă | 40 cp |
Cuplu maxim | 40 Nm / 5500 rpm |
Ambreiaj | Umed, multidisc, slip & assist |
Suspensie față | Furcă telescopică Showa, diametru de 43 mm, cursă de 140 mm |
Suspensie spate | Monoamortizor, cursă de 150 mm |
Frâne față | Disc de 310 mm cu etrier flotant cu două pistoane |
Frâne spate | Disc de 270 mm cu etrier flotant cu un piston |
Anvelope față | 120/70 – R17, tubeless |
Anvelope spate | 160/60 – R17, tubeless |
Jante | 17″, aliaj |
Ampatament | 1440 mm |
Gardă la sol | 169 mm |
Lungime x Lățime x Înălțime | 2145 x 833 x 1125 mm |
Unghi înclinare furcă/cursă | 21.8° / 91.4 mm |
Înălțime șa | 780 mm |
Capacitate rezervor | 11 L |
Greutate (rezervor gol/plin) | 173 kg / 184 kg |
Instrumentar de bord digital-analogic | Display Tripper TFT de 4″ cu conectivitate Bluetooth, kilometraj, turometru, vitezometru, indicator trip, indicator combustibil |
Dotări | Navigație Google Maps, lumini LED, port USB-C, comenzi media, ABS cu dublu circuit, moduri de rulare selectabile |