Nu există produse în coș.
Tip motor | SOHC, doi cilindri în paralel, 4 timpi, răcire aer-ulei |
Capacitate cilindrică | 648 cc |
Raport de compresie | 9.5:1 |
Alezaj și cursă | 78 x 67.8 mm |
Alimentare | Sistem de injecție electronic EFI |
Transmisie | Manuală în 6 trepte |
Transmisie finală | Pe lanț |
Putere maximă | 46.3 cp |
Cuplu maxim | 52.3 Nm / 5650 rpm |
Ambreiaj | Umed, multidisc |
Suspensie față | Furcă telescopică Showa Separate Function Big Piston (SF-BPF), diametru de 43 mm, cursă de 120 mm |
Suspensie spate | Dublu monoamortizor cu reglaj pe preîncărcare în 5 trepte, cursă de 90 mm |
Frâne față | Disc de 320 mm cu etrier flotant cu două pistoane |
Frâne spate | Disc de 300 mm cu etrier flotant cu două pistoane |
Anvelope față | 100/90 – R18 M/C 57H, tubeless |
Anvelope spate | 150/70 – R17 M/C 69H, tubeless |
Jante | 18″ / 17″, aliaj |
Ampatament | 1465 mm |
Gardă la sol | 140 mm |
Lungime x Lățime x Înălțime | 2170 x 820 x 1105 mm |
Unghi înclinare furcă/cursă | 25.3° / 101.4 mm |
Înălțime șa | 795 mm |
Capacitate rezervor | 13.8 L |
Greutate | 240 kg |
Instrumentar de bord digital-analogic | Display LCD cu kilometraj, turometru, vitezometru, indicator trip, indicator combustibil |
Dotări | Navigație Tripper, lumini LED, conectivitate Bluetooth, port USB, sistem ABS cu dublu circuit, șa modulară |
Shotgun 650 sfidează tipologiile, atât în formă, cât și în spirit. Design-ul său modular îi permite să treacă cu ușurință între trei moduri – de la monopost, la două locuri și până la versiunea tourer, pentru transportul bagajelor. Fiecare dintre cele patru culori unice se inspiră din cultura custom, oferind o modalitate de exprimare pentru cei cu spirit artistic.
Shotgun 650 este optimizat din punct de vedere ergonomic, cu o poziție mediană a picioarelor, o înălțime a șeii de 795 mm și o poziție intuitivă a ghidonului, care oferă pilotului un sentiment de prezență și control. Suspensia Showa, ampatamentul de 1.465 mm și centrul de greutate scăzut se îmbină pentru a oferi aceeași plăcere de a conduce în traficul urban, pe autostrăzi și pe drumuri șerpuite, fără a face compromisuri în ceea ce privește confortul. Anvelopele fără cameră de 18″ pe față și 17″ pe spate, combinate cu frânele pe disc cu diametru de 320 mm, respectiv 300 mm, asigură o aderență constantă, menținându-te angrenat și în control indiferent de viteză.
Sub coloana vertebrală de neclintit a Shotgun-ului 650 se află caii putere dovediți ai motorului de 648 cc, cu doi cilindri paraleli, conceput pentru utilizare în condițiile vieții cotidiene, cu suficientă putere chiar și la turații joase și un cuplu generos pentru toate treptele de viteză pentru a ține pilotul antrenat. Este o motocicletă care poartă ADN-ul nostru de motociclism pur, fără a fi constrânsă de acesta, folosindu-și capacitățile modulare, estetica neo-modernă și culorile unice pentru a sparge tiparele și a depăși limitele a ceea ce poate fi un Royal Enfield.
Combinația perfectă între farmecul timpurilor vechi și tehnologia modernă. Instrumentarul de bord digital-analogic al Shotgun-ului 650 este echipat cu sistemul de navigație Tripper conceput pentru a-ți oferi toate informațiile de care ai nevoie în timp ce te bucuri de călătorie.