Tensiune controlată
O bestie mecanică neîmblânzită. Niște „ochi” pătrunzători, un corp aerodinamic și linii impunătoare. Forma vizuală simplă și finisajele contrastante creează o estetică unică.
Nu aveti produse in cos.
O bestie mecanică neîmblânzită. Niște „ochi” pătrunzători, un corp aerodinamic și linii impunătoare. Forma vizuală simplă și finisajele contrastante creează o estetică unică.
Liniile elegante, curgătoare, transmit o emoție deosebită privitorului pe măsură ce urcă discret din partea din față către spate. Suprafața fluidă și curbele continue creează ceea ce numim tensiune controlată.
Motorul DOHC de 570 cc, răcit cu lichid, monocilindric, în 4 timpi, livrează un cuplu maxim de 48 Nm și 44 cai-putere. Împreună cu sistemul de injecție electronic de combustibil (EFI), motorul asigură o funcționare lipsită de probleme la orice altitudine și în orice condiții de temperatură.
Supapele speciale eliberează două fluxuri de ulei, răcind mai rapid temperatura cilindrului. Rezultatul este fiabilitatea excepțională și eficiența crescută a motorului.
Datorită sistemului dublu de răcire cu lichid și ulei, motorul funcționează constant la temperatura optimă, chiar și în condiții extreme de off-road.
Amortizoare complet reglabile cu arcuri progresive cu preîncărcare reglabilă, suspensie față/spate independentă cu o cursă de 18 cm, respectiv 21 cm, și o gardă la sol de 27 cm. Rezultatul: o călătorie îmbunătățită, plăcută și confortabilă, și certitudinea că vei depăși chiar și cele mai dificile terenuri.
Cadrul din oțel aliat cu crom-molibden, de înaltă rezistență, are avantajul de a fi ușor și, în același timp, cu un nivel ridicat de rigiditate. Acest cadru rigid și durabil garantează o stabilitate excelentă și o senzație mai precisă în timpul conducerii.
Diferenţialul blocabil față este inclus în dotarea standard şi oferă o stabilitate ridicată în viraje și tracțiune excelentă la deplasarea în teren accidentat.
Troliul electric de 1.134 kg te poate ajuta cu ușurință să rezolvi orice problemă. Suporturile solide ale portbagajelor față/spate pot susține până la 120 kg și, totodată, permit montarea cu ușurință a diferitelor accesorii, pentru o practicabilitate puternică.
Sistem de propulsie | Benzină |
Tip motor | 570 cc, 4 timpi, monocilindric, DOHC |
Putere | 44 cp |
Cuplu | 48 N.m |
Alimentare | Sistem de injecție electronic EFI (Electronic Fuel Injection) |
Transmisie | Automată, P/R/N/L/H |
Tracțiune | Selectabilă 2WD/4WD |
Diferențial blocabil față | Da |
Sistem de frânare a motorului (EBS) | Da |
Suspensie față | Basculă triunghiulară; cursă: 7″ (18 cm) |
Suspensie spate | Basculă triunghiulară; cursă: 8.3″ (21 cm) |
Jante | 12″ Oțel |
Anvelope | Anvelope față: 25 x 8 – 12, Wanda Anvelope spate: 25 x 10-12, Wanda |
Sistem inteligent de comandă | – |
Bord | Afișaj digital multifuncțional |
Ecran tactil | – |
Aplicație Smart-Moving | – |
Lungime/Lățime/Înălțime vehicul | 220 x 128 x 132 cm |
Gardă la sol | 27 cm |
Înălțime șa | 93 cm |
Ampatament | 130 cm |
Greutate estimată | 360 kg |
Capacitate rezervor | 23 L |
Capacitate portbagaj față/spate | Față: 40 kg / Spate: 80 kg |
Sarcină utilă | 195 kg |
Dotări | Troliu electric de 1.134 kg, cârlig de remorcare omologat, apărători pentru mâini, bară de protecție față |
Cadru | Cadru din oțel aliat cu crom-molibden, de înaltă rezistență |
Sistem de răcire | Răcire motor cu lichid și ulei + Circuit cu dublu sens de răcire piston cu ulei |
Lumini | Halogen |
Culori | Alb/Roșu; Negru/Albastru; Negru/Verde |
Număr de locuri | 1 loc |